flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про апарат суду, рішення від 26.02.2019р. № 03

15 жовтня 2024, 15:03

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення зборів суддів

Маловисківського районного суду

Кіровоградської області

від 26.02.2019р. № 03

(зі змінами від 10.10.2023, 05.07.2024, 10.10.2024)

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про апарат Маловисківського районного суду Кіровоградської області 

                                                                                                   I. Загальні положення

  1. Положення про апарат Маловисківського районного суду Кіровоградської області розроблено відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» на основі Типового положення про апарат суду, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 08.02.2019р. №131.

Положення про апарат Маловисківського районного суду Кіровоградської області (далі – Положення) визначає порядок організації роботи апарату Маловисківського районного суду Кіровоградської області (далі – суду).

Положення затверджується зборами суддів.

  1. Апарат Маловисківського районного суду Кіровоградської області (далі – апарат суду) відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" здійснює організаційне забезпечення роботи суду.
  2. 3. У своїй діяльності апарат суду керується Конституцією України, законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", Кодексом законів про працю України,  іншими кодексами та законами України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, Положенням про апарат суду, рішеннями Ради суддів України, рішеннями зборів суддів, наказами Державної судової адміністрації України та її територіальних управлінь, а також наказами й розпорядженнями голови суду та керівника апарату суду.
  3. Голова суду контролює ефективність діяльності апарату суду, погоджує призначення на посади керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, вносить в установленому порядку подання про застосування до керівника апарату суду, його заступника заохочення або накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства.
  4. Структура та штатна чисельність апарату (штатний розпис) суду затверджуються Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області.

Структура, штатна чисельність та розроблений на підставі них штатний розпис суду затверджується за погодженням з головою суду в межах обсягу видатків на утримання суду.

Структура апарату суду розробляється на підставі Типової структури апарату суду, затвердженої Державною судовою адміністрацією України, з урахуванням особливостей організаційного забезпечення діяльності суду.

  1. Правовий статус працівників апарату суду визначається законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", іншими актами законодавства України.

Правовий статус та умови діяльності помічника голови суду та помічника судді визначаються також Положенням про помічника судді, затвердженим рішенням Ради суддів України.

Правовий статус та умови діяльності старшого судового розпорядника та судового розпорядника визначаються також Положенням про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженим Головою Державної судової адміністрації України за погодженням із Вищою радою правосуддя.

Посадові інструкції працівників апарату суду, крім посадової інструкції керівника апарату суду, розробляються у встановленому порядку, з урахуванням норм чинного законодавства та затверджуються керівником апарату суду.

Посадова інструкція керівника апарату суду розробляється на підставі затвердженої Державною судовою адміністрацією України типової посадової інструкції керівника апарату суду та цього Положення. Посадова інструкція керівника апарату суду затверджується суб'єктом призначення за погодженням голови суду та служби управління персоналом суб’єкта призначення.

                                                                                     II. Основні функції апарату суду

7. Відповідно до основних завдань, визначених Законом України "Про судоустрій і статус суддів", апарат суду:

1)      створює належні умови діяльності суду для ефективного виконання суддями покладених на них повноважень;

2)      здійснює організаційне, інформаційно-довідкове й документальне забезпечення підготовки справ і матеріалів для розгляду суддями;

3)      забезпечує ведення журналів (протоколів) судового засідання, фіксування судового процесу (судових засідань) технічними засобами, проведення відеоконференцій;

4)      забезпечує надсилання адресатам в установленому порядку копій судових рішень, а також судових повідомлень, повісток і викликів;

5)      організовує та забезпечує ведення діловодства в суді, забезпечує підготовку й складання документів відповідно до інструкції з діловодства в суді, інших актів законодавства України;

6)      забезпечує належну організацію експедиційної обробки документів;

7)      забезпечує ведення, облік, формування, опрацювання, надсилання, друкування, тиражування, використання, зберігання та знищення матеріалів, документів та інших матеріальних носіїв інформації, пов'язаних із діяльністю суду;

8)      аналізує службову кореспонденцію;

9)      організовує комплектування архіву, підготовку документів та архівних справ для передачі їх у встановленому порядку на постійне зберігання чи знищення;

10) забезпечує дотримання вимог до ведення обліку, зберігання, використання, знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять інформацію з обмеженим доступом;

11)    забезпечує дотримання вимог Закону України "Про державну таємницю";

12)    складає та подає в установленому порядку статистичну звітність про роботу суду, формує огляди статистичних даних про підсумки діяльності суду;

13)    бере участь в аналізі судової статистики, вивченні та узагальненні судової практики, забезпечує підготовку аналітичних довідок, таблиць, інформації з питань судової статистики;

14)    упроваджує передові технології організації роботи з документами в суді, забезпечує впровадження електронного суду,

забезпечує надсилання учасникам процесу процесуальних документів в електронному вигляді відповідно до процесуального законодавства;

15)    здійснює інформаційно-технічне забезпечення судових засідань, зборів суддів;

16)    забезпечує функціонування у суді інформаційно-телекомунікаційних систем, систем електронних комунікацій, програмного забезпечення та баз даних;

17)    забезпечує функціонування автоматизованої системи документообігу суду (з дня функціонування - Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи), автоматизованого розподілу справ між суддями;

18)    вживає заходів до забезпечення контролю за дотриманням вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду (з дня функціонування ЄСІТС - Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему), у тому числі в частині застосування автоматизованого розподілу судових справ між суддями;

19) здійснює організацію доступу суддів і працівників апарату суду до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування у визначеному чинним законодавством порядку, а також контроль за дотриманням вимог щодо захисту інформації;

20) забезпечує надсилання відомостей про набрання судовим рішенням законної сили до Єдиного державного реєстру судових рішень;

21) вживає заходів щодо забезпечення суддів і працівників апарату суду ключами кваліфікованого електронного підпису;

22) забезпечує у взаємодії з Державною судовою адміністрацією України суддів та працівників апарату суду необхідними засобами інформатизації;

23) забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної служби з питань управління персоналом апарату суду;

24) здійснює добір персоналу апарату суду, організовує роботу щодо його мотивації;

25) веде кадрове діловодство суду, в тому числі особові справи суддів у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України за погодженням з Радою суддів України;

26) веде автоматизовану систему обліку кадрів суду;

27) забезпечує належну роботу конкурсної та дисциплінарної комісії;

28) організовує в суді належні умови для діяльності працівників Служби судової охорони;

29) бере участь у взаємодії зі Службою судової охорони у заходах щодо додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил і підтримання громадського порядку в залі судового засідання та в приміщенні суду;

30) бере участь у взаємодії зі Службою судової охорони у заходах щодо забезпечення безпеки суддів, працівників апарату суду, учасників судового процесу;

31) забезпечує ведення військового обліку та здійснення бронювання працівників суду;

32) бере участь у здійсненні заходів з мобілізаційної підготовки й мобілізації, здійснює контроль за здійсненням цих заходів;

33)  організовує бібліотечно-інформаційну роботу в суді;

34) здійснює облік печаток і штампів та контроль за їх зберіганням,  використанням та знищенням;

35) забезпечує взаємодію суду з громадськістю, засобами масової інформації;

36) забезпечує у взаємодії з суддями-спікерами підготовку й поширення матеріалів про діяльність суду;

37) здійснює інформаційне наповнення веб-сайту суду; забезпечує підготовку, передачу, актуальність, достовірність та оновлення відкритих даних, розпорядником яких є суд;

38) організовує та забезпечує внутрішній облік сплати, повернення й зарахування судового збору до Державного бюджету України;

39) розробляє проект структури та штатного розпису суду;

40) забезпечує підготовку пропозицій до бюджетного запиту;

41) організовує прийом громадян, забезпечує розгляд пропозицій, заяв і скарг, запитів відповідно до вимог Законів України "Про звернення громадян", "Про адвокатуру та адвокатську діяльність", "Про статус народного депутата України", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію";

42) забезпечує дотримання вимог законів України "Про охорону праці", "Про захист персональних даних", "Про запобігання корупції";

43) забезпечує перевірку факту подання декларацій суб’єктами декларування та інформування Національного агентства з питань запобігання корупції факту неподання чи несвоєчасного подання декларацій суб’єктами декларування відповідно до вимог  Закону України "Про запобігання корупції";

44) надсилає до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України повідомлення щодо змін, які відбулися у загальних відомостях суддів суду для належного ведення, наповнення та оновлення суддівського досьє;

45) виконує накази й розпорядження голови суду, керівника апарату суду;

46) забезпечує розроблення проектів актів стосовно організації внутрішньої діяльності суду;

47) забезпечує організацію та проведення загальних зборів працівників апарату суду, робочих нарад, міжнародних зустрічей, прес-конференцій та інших заходів;

48) забезпечує дотримання заходів пожежної безпеки;

49) здійснює господарське обслуговування суду, забезпечує належну експлуатацію приміщення суду, контролює санітарно-технічний стан робочих приміщень, інженерних систем і комунікацій;

50) забезпечує збереження матеріальних цінностей;

51) організовує та забезпечує виконання в суді організаційно-технічних заходів у сфері інформаційної безпеки, технічного захисту інформації та протидії кіберзагрозам;

52) виконує інші функції, пов'язані із забезпеченням діяльності суду.

                                                                         III. Керівник апарату суду, його заступники

  1. Апарат суду очолює керівник апарату суду.

Керівника апарату суду та його заступника за погодженням з головою суду призначає на посаду та звільняє з посади начальник Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – територіальне управління).

  1. На посаду керівника апарату суду та його заступника призначається особа, яка відповідає вимогам до професійної компетентності для зайняття посади, які складаються із загальних і спеціальних вимог.

Особа, яка претендує на зайняття посади керівника апарату суду, його заступника, повинна відповідати таким загальним вимогам:

вища освіта з освітнім ступенем магістра (або прирівняна до неї вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста), досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою;

Спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад керівника апарату суду та його заступника визначаються начальником територіального  управління.

  1. Заохочення та накладення дисциплінарного стягнення стосовно керівника апарату суду, його заступника застосовуються начальником територіального управління за поданням голови суду.
  2. Керівник апарату суду призначає на посаду та звільняє з посади працівників апарату суду, застосовує до них заохочення та накладає дисциплінарні стягнення. Добір працівників апарату суду здійснюється на конкурсній основі (крім працівників патронатної служби, службовців та робітників) і в порядку переведення державних службовців відповідно до законодавства про державну службу. Призначення на посаду та звільнення з посади помічника голови суду та помічника судді здійснюється відповідно до Положення про помічника (помічників) судді.
  3. Керівнику апарату суду безпосередньо підпорядковані заступник керівника апарату суду, керівники структурних підрозділів апарату суду ( у разі утворення структурного підрозділу), посадові особи, які виконують окремі функції в разі недоцільності утворення структурного підрозділу. Помічник голови суду та помічник судді підзвітний керівнику апарату суду щодо дотримання Правил поведінки працівника суду, трудової дисципліни, правил техніки безпеки, охорони праці та з інших питань, визначених Положенням про помічникасудді, затвердженого рішенням Ради суддів України.
  4. Керівник апарату суду відповідно до наданих повноважень:

1)      здійснює безпосереднє керівництво апаратом суду, забезпечує організацію роботи структурних підрозділів суду (у разі наявності таких підрозділів), працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду;

2)      взаємодіє з Державною судовою адміністрацією України, територіальним управлінням, органами суддівського самоврядування, Службою судової охорони, органами державної влади, органами місцевого (окружного) самоврядування, іншими установами, підприємствами й організаціями, засобами масової інформації з питань забезпечення діяльності суду;

3)      вживає заходів для забезпечення належних умов діяльності суду;

4)      забезпечує підготовку планів роботи суду для затвердження головою суду, а також здійснює контроль за виконанням запланованих заходів;

5)      координує здійснення організаційних заходів щодо підготовки зборів, оперативних нарад;

6)      інформує збори суддів про свою діяльність, забезпечує виконання рішень зборів суддів з питань внутрішньої діяльності суду;

7)      здійснює організаційне забезпечення ведення судової статистики, діловодства в суді, обліку та зберігання судових справ;

8) забезпечує функціонування– автоматизованої системи документообігу суду (з дня функціонування - Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи), автоматизованого розподілу справ між суддями;

9)      здійснює організаційне забезпечення для належної роботи бібліотеки суду (за наявності);

10)    забезпечує розроблення й подання на затвердження в установленому порядку структури та штатного розпису апарату суду, його штатної чисельності;

11)    затверджує положення про структурні підрозділи і посадові інструкції працівників апарату суду;

12) здійснює контроль за дотриманням працівниками апарату суду посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи апарату суду, положення про апарат суду, Правил внутрішнього службового розпорядку, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил поведінки працівника суду, Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, правил техніки безпеки та вимог інших документів, які регламентують роботу суду;

13)    забезпечує реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, є керівником державної служби в апараті суду;

14)    виконує функції роботодавця для працівників апарату суду, які не є державними службовцями;

15)    забезпечує підвищення кваліфікації державних службовців апарату суду, працівників патронатної служби, працівників, які виконують функції з обслуговування;

16)    здійснює контроль за дотриманням виконавської та службової дисципліни працівниками апарату суду;

17) заохочує працівників  апарату суду та накладає на них дисциплінарні стягнення;

18)    розглядає скарги на дії або бездіяльність державних службовців та інших працівників апарату суду;

19)    подає на затвердження в установленому порядку до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, або її відповідному територіальному органу, перелік посад працівників апарату суду, які виконують функції з обслуговування;

20) забезпечує своєчасне формування та надання Вищій кваліфікаційній комісії суддів України наявної в суді інформації щодо суддів, їх професійної діяльності для формування суддівського досьє;

21) визначає місце, строк відрядження, режим роботи в період службового відрядження працівників апарату суду й завдання до виконання;

22) подає спільно з виборним органом первинної профспілкової організації (за наявності) для затвердження Правила внутрішнього службового розпорядку та Правил внутрішнього трудового розпорядку, розроблені на основі Типових правил;

23) затверджує Положення про преміювання працівників апарату суду за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (за наявності) на підставі Типового положення про преміювання;

24) встановлює надбавки, доплати та премії працівникам апарату суду, у тому чисті помічнику голови суду та помічникам суддів відповідно до Положення про преміювання працівників в Маловисківському районному суді Кіровоградської області;

25) затверджує Положення про порядок проходження у Маловисківському районному суді Кіровоградської області стажування осіб, які претендують на посаду помічника судді, затверджує Порядок проведення стажування громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби;

26) утворює дисциплінарну комісію з розгляду дисциплінарних справ стосовно державних службовців апарату суду;

27) здійснює інші повноваження керівника державної служби суду відповідно до Закону України "Про державну службу";

28) організовує та контролює своєчасне внесення до автоматизованої системи документообігу суду (Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи) відомостей про набрання судовим рішенням законної сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції), направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень;

29) здійснює організаційні заходи щодо підтримання приміщення суду в стані, придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення приміщень, інформаційно-технічного забезпечення, створення безпечних і комфортних умов для суддів, працівників апарату суду та осіб, які перебувають у суді, а також заходи інженерно-технічного забезпечення з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених (підозрюваних) та з проведення процесуальної дії з учасниками кримінального провадження, щодо яких вжито заходів безпеки;

30) організовує облік, видачу, знищення посвідчень працівників апарату суду (державних службовців, працівників апарату суду, які займають посади патронатної служби, осіб, які виконують функції з обслуговування та робітників);

31) організовує контроль за обліком приєднаних до провадження речових доказів, що зберігаються не при справі, вживає заходів щодо обладнання спеціальних приміщень і сховищ для їх зберігання у відповідних умовах та стані;

32) виконує доручення голови суду та рішення зборів суддів щодо організаційного забезпечення діяльності суду;

33) виконує інші функції, пов'язані із забезпеченням діяльності суду.

  1. Керівник апарату суду в межах повноважень, наданих йому законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", видає накази й розпорядження.

Керівникові апарату суду головою суду може бути надано  право першого підпису в порядку, встановленому законодавством.

  1. Керівник апарату суду несе персональну відповідальність та звітує/інформує перед зборами суддів за належне організаційне забезпечення суду, суддів і судового процесу, функціонування автоматизованої системи документообігу суду (Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи), автоматизованого розподілу справ між суддями, а також згідно із законодавством – за належний рівень службової та трудової дисципліни в апараті суду.
  2. Керівник апарату суду підзвітний зборам суддів суду, які можуть висловити йому недовіру, що має наслідком звільнення його з посади.
  3. На час відсутності керівника апарату суду чи неможливості здійснювати ним свої повноваження з інших причин його обов'язки виконує заступник керівника апарату суду.
  4. У разі тимчасової відсутності заступника керівника апарату суду виконання обов'язків за посадою відсутнього керівника апарату суду покладається на одного з працівників суду, визначеного наказом начальника територіального управління за поданням голови суду.
  5. Керівник апарату суду та його заступники мають посвідчення, що підтверджують їх особу й повноваження.

Посвідчення керівника апарату суду та його заступника підписує начальник територіального управління.

  1. Щорічні основні та додаткові відпустки, інші відпустки керівнику апарату суду, його заступнику надаються відповідно до вимог законів України "Про державну службу" і "Про відпустки". Накази про відпустки керівника апарату суду та заступника керівника апарату суду видає керівник апарату за погодженням із головою суду згідно із затвердженим головою суду графіком відпусток.                                                                                                                                                      

    20-1. У разі зміни територіальної підсудності судових справ, що розглядаються в Маловисківському районному суді Кіровоградської області у передбаченому законодавством порядку, та відсутності у суді суддів, які здійснюють правосуддя, адміністративні повноваження голови суду, необхідні для забезпечення належної організації роботи суду як юридичної особи щодо представництва такого суду як органу державної влади у зносинах з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами, здійснює керівник апарату суду або його заступник.

    У разі якщо в  Маловисківському районному суді Кіровоградської області, зазначеному в абзаці першому цього пункту, відсутні також керівник апарату суду та його заступник, адміністративні повноваження голови суду, передбачені абзацом першим цього пункту, здійснює тимчасово виконуючий обов'язки керівника апарату суду. Рішення про призначення тимчасово виконуючого обов'язки керівника апарату суду приймається начальником територіального управління Державної судової адміністрації України без погодження з головою суду. Тимчасово виконуючий обов'язки керівника апарату суду здійснює виконання обов'язків керівника апарату суду до призначення відповідного керівника.

    Керівник апарату суду, його заступник або тимчасово виконуючий обов'язки керівника апарату суду здійснює адміністративні повноваження голови суду, передбачені абзацом першим цього пункту, до моменту призначення, обрання, переведення або закінчення відрядження щонайменше одного судді.

    Під час здійснення керівником апарату суду, його заступником або тимчасово виконуючим обов'язки керівника апарату суду адміністративних повноважень голови суду, передбачених абзацом першим цього пункту, положення щодо затвердження Положення про апарат суду зборами суддів відповідного суду не застосовується.

                                                                                IV. Структура апарату суду

21. Структура апарату суду не передбачає окремих структурних підрозділів.

Однак, в апараті суду можуть утворюватися структурні підрозділи – управління, відділи, сектори з урахуванням положень законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу".

У разі утворення структурних підрозділів, їх функції визначається положенням про структурні підрозділи, яке затверджується керівником апарату суду.

Кількість посад, а також посади, не зазначені в типовій структурі, можуть вводитися до структури апарату суду у межах граничної чисельності працівників апарату суду.

Кількість посад працівників апарату суду, необхідних для обслуговування адміністративної будівлі суду, може бути відкоригована з урахуванням форми користування адміністративною будівлею, її площею та територіальним місце розташуванням.  

  1. В апараті суду обов’язки прес-секретаря, як додаткові, виконує працівник апарату суду на якого такі обов’язки покладені. Така особа забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, ЗМІ, сприяє формуванню позитивного іміджу діяльності суду.
  2. В апараті суду діє канцелярія, яка щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до суду.
  3. В апараті суду обов’язки служби управління персоналом виконує особа, на яку покладені такі обов’язки. Така особа керується в своїй роботі Положенням про службу управління персоналом, розробленим на основі Типового положення та затвердженим керівником апарату суду.
  4. Для забезпечення додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил, виконання ними розпоряджень головуючого в судовому засіданні, у кожному суді діє Служба судових розпорядників, порядок створення та діяльності якої визначається Положенням про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженим Головою Державної судової адміністрації України за погодженням із Вищою радою правосуддя.
  5. В структурі апарату суду є посади працівників, які виконують функції з обслуговування та робітники.
  6. Працівники апарату суду зобов'язані виконувати завдання та обов’язки, визначені в посадових інструкціях, наказах та положеннях, дотримуватися Правил внутрішнього службового розпорядку, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил поведінки працівника суду, Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, правил техніки безпеки, вимог інших документів, які регламентують роботу суду, а також постійно підвищувати рівень своєї професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності.

Державні службовці зобов’язані дотримуватися вимог Закону України "Про державну службу", Закону України "Про запобігання корупції".

  1. За невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання посадових обов'язків, визначених Законом України "Про державну службу" та іншими актами законодавства, посадовою інструкцією, а також порушення Правил внутрішнього службового розпорядку, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил поведінки працівника суду, Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, правил техніки безпеки та інше порушення службової дисципліни, працівник апарату суду притягається до відповідальності згідно із законом.
  2. Працівники апарату суду мають посвідчення, що підтверджують їх особу й повноваження. Посвідчення працівників апарату суду підписуються керівником апарату суду.

Зразки посвідчень працівника апарату суду затверджує Державна судова адміністрація України.

  1. Призначення на посади державних службовців, працівників, які виконують функції з обслуговування, працівників патронатної служби, робітників, умови оплати праці, заохочення та соціальні гарантії працівників апарату суду регулюються нормами законодавства про державну службу з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про судоустрій і статус суддів", Кодексом законів про працю України, іншими актами законодавства.
  2. Відпустки працівникам апарату суду надаються в порядку, встановленому Кодексом законів про працю України, законами України "Про державну службу", "Про відпустки".

Працівникам апарату суду, які займають посади патронатної служби, відповідно до статті 92 Закону України "Про державну службу", виконують функції з обслуговування, робітникам крім щорічної основної відпустки тривалістю 24 календарні дні, може надаватися відповідно статті 8 Закону України "Про відпустки" щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці. Конкретна тривалість щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці встановлюється трудовим чи колективним договором та залежить від часу зайнятості працівника апарату суду в цих умовах.

 

Керівник апарату                                                    В.М. Чепіга