flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду

07 липня 2017, 15:16

 

Оцінка і аналіз

ефективності діяльності Маловисківського районного суду

Кіровоградської області

(на виконання рішення Ради суддів загальних судів від 13.02.2014р. №21)

 

 

07.07.2017 рік                                                                             м. Мала Виска 

 

Маловисківський районний суд Кіровоградської області - місцевий суд загальної юрисдикції, який розглядає цивільні, адміністративні та кримінальні справи, кримінальні провадження та справи про адміністративні правопорушення.

Станом на 01.07.2017 рік штатна чисельність суддів – 5, фактична чисельність – 4, судді, уповноважені на здійснення правосуддя – 3 ( в тому числі 2 слідчих суддів).

В 2017 році, згідно статистичних даних, розглянуто справ та матеріалів (розглянуто по суті, повернуто, відмовлено у відкритті провадження, залишено без розгляду, тощо):

кримінальних справ та матеріалів – 159;

цивільних справ та матеріалів – 503;  

адміністративних справ та матеріалів – 69;

справ та матеріалів про адміністративні правопорушення – 182.

Динаміка навантаження на кожного суддю щодо надходження справ та матеріалів в порівнянні за попередній період «6,72%».

 

Структура апарату суду налічує двадцять чотири працівника, з них:

державні службовці - 14,

працівники патронатної служби – 5

службовці – 1,

інші працівники (прибиральниці службових приміщень, опалювачі) – 4.

 

Працівники апарату суду в своїй діяльності керуються:

- Законами України, Кодексами та іншими законними та підзаконними актами;

- Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах  областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013р. №173:

- Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010р. №30 (зі змінами);

- Рішеннями зборів суддів;

- Посадовими інструкціями та наказами про функціональні обов’язки;  тощо.

Канцелярія суду в своїй діяльності керується також і Положенням про канцелярію суду.

Для підвищення професійного рівня працівники суду періодично проходять навчання в учбовому центрі ДП «Інформаційні судові системи» та Дніпропетровському регіональному відділенні НШСУ.

В суді, відповідно до затвердженого Плану навчань, проводяться тематичні навчання.

 

Прийом громадян головою суду та керівником апарату здійснюється згідно затвердженого графіка.

Прийом позовних заяв, заяв, скарг та інших документів, а також видача судових

рішень, виконавчих листів та документів здійснюється канцелярією суду щоденно протягом робочого часу.

 

Проведення нарад керівником апарату суду.

Керівником апарату суду систематично проводяться наради з працівниками суду.

На нарадах обговорюються організаційні питання щодо діяльності суду, зміни в законодавстві, тощо.

Одним із завдань проведення нарад є обговорення проблемних питань та шляхи їх вирішення.

 

Проведення зборів суддів.

Головою суду не рідше одного разу на квартал скликаються збори суддів. На зборах ухвалюються рішення організаційного характеру, погодження інформаційно-аналітичних довідок, тощо.

 

Організація діяльності суду здійснюється на підставі Плану роботи суду, які включають такі напрямки:

  • організація діловодства,
  • організація кадрового діловодства,
  • архівна справа,
  • інші заходи необхідні для організації роботи суду.

З метою контролю за дотриманням Інструкції з діловодства, в суді щомісяця та щоквартально проводилися перевірки за наступними напрямками:

- ведення  реєстру вхідної та вихідної кореспонденції;

- ведення обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу;

- ведення контрольних журналів та строки передачі справ судді та до канцелярії суду;

- ведення обліку судового збору;

- ведення обліку апеляційних скарг та строки направлення справ до судів апеляційних та касаційних інстанцій для розгляду;

- звернення до виконання судових рішень;

- своєчасність встановлення дат набрання законної сили судовими рішеннями (ДНЗС);

- формування та оформлення справ (документів) працівниками суду;

- облік та умови зберігання речових доказів,

- порядок зберігання та використання штампів та печаток суду.

Перевірками було встановлено, що грубих та систематичних порушень вимог Інструкції не виявлено.

За наслідками перевірки проведено оперативні наради.

В суді затверджено номенклатуру справ суду, погоджену з  сектором архівної роботи Маловисківської РДА, яка включає номенклатурні справи щодо організації діловодства, кадрового діловодства та архіву суду.

До номенклатурних справ підшиваються документи в хронологічному порядку та у відповідності до назви наряду.

 

Щодо ведення кадрового діловодства.

Відповідальною за ведення кадрового діловодства в суді є заступник керівника апарату суду.

В 1 півріччі 2017 року були проведені перевірки щодо ведення особових справ суддів та працівників апарату суду, трудових книжок та дотримання графіка присвоєння рангів та встановлення надбавок. Також було проведено перевірку наповнення Інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB».

З результатами перевірки ознайомлена заступник керівника апарату суду.

 

Щодо діяльності архіву суду.

Діяльність архіву суду здійснюється відповідно до Інструкції про порядок

передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року №168,  Положення про архів суду та Положення про експертну комісію (приведені у відповідність до діючих норм), а також відповідно до інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність архіву державних органів.

Судові справи та номенклатурні справи за 2016 рік були передані до архіву суду згідно затвердженого графіка.

Видача судових справ та документів з архіву суду здійснювалася щоденно в установленому Інструкцією порядку. В архіві ведуться всі необхідні номенклатурні справи для ведення архіву (журнал видачі справ з архіву суду, описи справ тривалого та постійного зберігання, тощо).

Обов’язки архіваріуса виконує судовий розпорядник так як посада архіваріуса штатним розписом суду не передбачена.

 

Ведення кодифікаційної роботи в суді.

Відповідальною особою за веденням кодифікаційної роботи в суді є заступник керівника апарату суду, яка при внесення змін до законодавства, вносить зміни до  контрольних кодексів та надає зміни помічникам суддів. Всі контрольні кодекси про кодифіковані. Крім того, нещодавно всі контрольні кодекси були оновлені.

 

Наповнення веб-сторінки суду.

Структура веб-сторінки суду відповідає структурі, визначеній наказом Державної судової адміністрації України від 17.02.2014р. №30.

Відповідальні особи за наповнення веб-сторінки та перелік розділів визначені наказом голови суду від 26.02.2014р. №4-о.

Веб-сторінка суду постійно оновлюється як відповідальними особами так і автоматично - за  рахунок даних автоматизованої системи документообігу суду.

 

Скарги на дії чи бездіяльність суддів та працівників апарату суду.

В I півріччі 2017 року скарги на дії працівників апарату суду щодо їх незадовільної поведінки та скарги щодо неналежної організації роботи суду – не надходили.

 

Аналіз підготувала:

керівник апарату Чепіга В.М.