Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Оцінка і аналіз
ефективності діяльності Маловисківського районного суду
Кіровоградської області
01.07.2016 рік м. Мала Виска
Маловисківський районний суд Кіровоградської області - місцевий суд загальної юрисдикції, який розглядає цивільні, адміністративні та кримінальні справи, кримінальні провадження та справи про адміністративні правопорушення.
Станом на 01.07.2016 року судочинство здійснюють троє суддів.
Структура апарату суду налічує двадцять чотири працівника, з них:
державні службовці - 19,
службовці – 1,
інші працівники – 4.
Працівники апарату суду в своїй діяльності керуються:
- Законами України, Кодексами та іншими законними та підзаконними актами;
- Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013р. №173:
- Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010р. №30 (зі змінами);
- Рішеннями зборів суддів;
- Посадовими інструкціями та наказами про функціональні обов’язки, тощо.
Канцелярія суду в своїй діяльності керується ще й Положенням про канцелярію суду.
Для підвищення професійного рівня працівникам суду пропонується пройти навчання в Дніпропетровському регіональному відділенні НШСУ.
В суді, відповідно до затвердженого Плану навчань, проводяться тематичні навчання.
Прийом громадян головою суду та керівником апарату здійснюється згідно затвердженого графіка.
Прийом позовних заяв, заяв, скарг та інших документів, а також видача судових
рішень та виконавчих листів здійснюється канцелярією суду щоденно протягом робочого часу.
Проведення нарад керівником апарату суду.
Керівником апарату суду систематично проводяться наради з працівниками суду.
На нарадах обговорюються організаційні питання щодо діяльності суду, зміни в законодавстві, тощо.
Одним із завдань проведення нарад є обговорення проблемних питань та шляхи їх усунення.
Проведення зборів суддів.
Головою суду не рідше одного разу на квартал скликаються збори суддів. На зборах ухвалюються рішення щодо спеціалізації, засад формування колегії суддів, погодження інформаційно-аналітичних довідок та ряд інших організаційних питань.
Організація діяльності суду здійснюється на підставі Планів роботи суду, які включають такі напрямки:
- організація діловодства,
- організація кадрового діловодства,
- узагальнення судової практики,
- архівна справа,
- інші заходи необхідні для організації роботи суду.
З метою контролю за дотриманням Інструкції з діловодства, в суді щомісяця та щоквартально проводилися перевірки за наступними напрямками:
- ведення реєстру вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу;
- ведення контрольних журналів та строки передачі справ до канцелярії суду;
- ведення обліку судового збору;
- ведення обліку апеляційних скарг та строки направлення справ до судів апеляційних та касаційних інстанцій для розгляду;
- звернення до виконання судових рішень;
- своєчасність встановлення дат набрання законної сили судовими рішеннями (ДНЗС);
- формування та оформлення справ (документів) працівниками суду;
- облік та умов зберігання речових доказів,
- порядок зберігання та використання штампів та печаток суду.
Перевірками було встановлено, що грубих та систематичних порушень вимог Інструкції не виявлено.
За наслідками перевірки проведено оперативні наради.
В суді затверджена номенклатура справ суду, яка включає номенклатурні справи щодо організації діловодства, кадрового діловодства та архіву суду.
До номенклатурних справ підшиваються документи в хронологічному порядку та у відповідності до назви наряду.
Щодо ведення кадрового діловодства.
З метою контролю за веденням кадрового діловодства в Плані роботи суду на I півріччя 2016 року проведено перевірки особових справ та трудових книжок працівників суду.
Заплановано проведення навчать щодо змін, пов’язаних з введенням в дію Закону України «Про державну службу».
Щодо діяльності архіву суду.
Діяльність архіву суду здійснюється відповідно до Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року №168, Положенням про архів суду та Положенням про експертну комісію.
Судові справи та номенклатурні справи передані до архіву суду згідно затвердженого графіка.
Видача судових справ та документів з архіву суду здійснювалася щоденно в установленому порядку. В архіві ведуться всі необхідні номенклатурні справи для ведення архіву (журнал видачі справ з архіву суду, описи справ тривалого та постійного зберігання, тощо).
Обов’язки архіваріуса виконує судовий розпорядник так як посаду архіваріуса штатним розписом суду не передбачено.
Ведення кодифікаційної роботи в суді.
Відповідальною особою за веденням кодифікаційної роботи в суді є заступник керівника апарату суду, яка при внесення змін до законодавства, вносить зміни до контрольних кодексів та надає зміни помічникам суддів. Всі контрольні кодекси про кодифіковані.
Наповнення веб-сторінки суду.
Розділи веб-сторінки суду відповідають вимогам рішення Ради суддів загальних суддів від 28.02.2013р. щодо наповнення веб-сайту (з доповненням) та постійно оновлюються.
Скарги на дії чи бездіяльність суддів та працівників апарату суду.
В I півріччі 2016 року надійшло 2 скарги на дії працівників суду. Скарги розглянуті, скаржникам надані відповіді про відсутність підстав для притягнення працівників суду до дисциплінарної відповідальності.
Аналіз підготувала
керівник апарату суду Чепіга В.М.